30 Aralık 2011

BIG BANG'LE PARTİ

Posted Image

7 arkadaş Big Bang konserine gittiğimizi artık hepiniz biliyorsunuz.Türkiye’den Kore’ye olan yolculuğumuzu Lee,Kore’ye varışımızı ve konser gününe kadar olanları MyDestiny,konser günü yaşadıklarımızı Seda ve konser sonrası kulise girme çabalarımızıysa Selo anlatmıştı.Yuki ve Mine ise yorumlarıyla bizlere ayrıntıları anlattılar.Şimdi kuliste ve daha sonrasında yaşananları ise bendeniz Özge(Cinnet) anlatacağım :D

Konser sonrasında Yang Hyun Suk’un bizi yanına çağırdığını duyduğumuzdaki şaşkınlığımız ve korkumuz bizi güler yüzle karşılaması, BB'le tanıştırmak istemesi özellikle de bizi kulisteki partiye sokmak istemesi ile kaybolmuştu. Sevinçten ben, Seda ve Mine YHS’un boynuna atlamıştık. Bize aklındakileri anlatınca birazcık da şaşırmıştık. Son zamanlarda Big Bang üzerinde dolanan kara bulutları biraz olsun dağıtmak ve yanlış anlaşılmaların giderilmesi (GD ve Dae olayları) için onları gerçekten seven insanlar tarafından yazılan yazıların iyi olacağını düşünmüştü. Bu duruma hem VIPler hemde blog yazarları olarak çok sevinmiştik. Big Bang’de bunu kabul etmişti.

Biz bunları konuşurken kulisteki parti de devam ediyordu. Acaba her parti böyle geçiyor muydu yoksa bize mi özeldi?? Gaho’nun Selo’ya saldırması, onun yere kapaklanması, GD’nin onu yerden kaldırması, Mine’nin Bom’a yaptığı haince saldırı… Bunlar kulisteki partide yaşadığımız olaylardan sadece birkaçıydı. Düşündüm de sanırım bize özeldi bunlar :)

Bu arada Bom eteğinin yırtılması ile iyi kurtuldu biz Seda'nın onu tenhada kıstırıp bir türlü kapatamadığı bacaklarını kıracağını düşünüyorduk :)


Ayağınızı denk alın hatunlar her an size dalabiliriz haberiniz olsun!!



Bu yaşananların sadece başlangıç olduğunu bilemezdik. Bir anda ortamda garip bir hava hakim oldu. Yang Hyun Suk sinirden deliye dönmüştü. Biraz önceki o güler yüzlü adam gitmiş yerine sinirli bir boğa gelmişti. TOP gelen kişinin önüne durarak sanki bir set oluşturmuştu.Seungri YHS’a bir şeyler söylüyor Tae ise ortamdan kaçmak istercesine ortada deli gibi dolanan GD’ye bakıyordu. Biz ise ‘neler oluyor burada’ bakışları atmaya başlamıştık birbirimize. En sonunda kendini her zaman Big Bang’in koruyucusu olarak gören ben(garip düşüncelerim var evet), birazcık da meraktan GD’nin yanına gitmeye karar verdim.



GDden öğrendiğim kadarıyla bu gelen adam, ona esrar veren adamdı. Bunu öğrenince daha fazla soru sormak istemedim zaten yeterince bu konuda üstüne gidilmişti. Kim olduğunu öğrenmiştim o bana yeterdi.

Bu sırada YHS diğer üyeleri kenara ittirip adamın yanına gitti çok geçmeden güvenlik de geldi. Adam hala sesli bir şekilde bir şeyler söylüyordu. Biz neredeyse olmayan Korecemizle ne olduğunu anlamaya çalışırken -ki anlayamadık- gelen o gürültücü adamı dışarıya çıkardılar.Adam gittiğinde etrafta bir sessizlik vardı. Kimse birbirine soru sormadı,konuşmadı.Bütün grubun suratı asılmıştı.

Yaşananlardan ve gerilen sinirlerden sonra parti de bitmişti. İnsanlar yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı. GD odadaki koltuklardan birine oturmuştu sağında ben solunda ise TOP vardı. Diğer herkes de ayakta bize bakıyordu. O gıcık adamın bu güzel anlarımızı bozmasına çok sinir olmuştuk. Biz Kore’ye gelmek ve konsere girmek için bir sürü zorluk atlatmıştık. Buraya kadar gelmişken ve harika bir konser geçirmişken bu günün böyle bitmesine izin veremezdik. O sırada kafamda bir ampul yandı :)

 Diğerlerine dönüp ’’bu geceki partiden hiçbir şey anlamadım ben. Gecenin geri kalanına başka bir yerde devam etmeye ne dersiniz??’’ diye sordum. Çingularım dünden heveslilerdi zaten gözler o yüzden diğer 5liye çevrildi. Kısa bir zamanda olsa aramızda bir bağ oluşmuştu ve sanırım Seungri’nin beni çok sevmesi (ya da beğenmesi) de bu bağın oluşmasında işe yaramıştı ;) Seungri hemen atlayarak kabul etti arkasındanda Taeyang ve Daesung dâhil oldular. TOP’da biraz düşündükten sonra neden olmasın dedi. Hepimiz GD’ye dönmüştük. GD’de gülümseyerek hadi gidelim dedi ve ayağa fırladı.O anda aşırı tepkiler veremesek de içimizden çığlık atıyorduk :)

Screaming girl

O anda en önemli soru Yuki’den gelmişti:’’Peki nereye gideceğiz?? Seda hemen karaoke barı!!! diye atladı Mydestiny'de bu fikre katıldı.Selo oyun oynayabileceğimiz , Lee ise aslında ben biraz açım yemek yiyebileceğimiz bir yer olsun dedi. Bunun üzerine biz kızlar kocaman bir kahkaha patlattık. BB anlamayarak yüzümüze bakıyordu :) Mine dans edebileceğimiz bir yer olsun dedi. Aslında çingularım benim yüzümdeki ifadeden ne diyeceğimi pekâlâ anlamışlardı ama Big Bang için sesli bir şekilde de söyledim ve bence deli gibi içebileceğimiz bir yere gidelim dedim :)

Son teklifin üstüne herkesten bir evet kesinlikleee sesleri yükselmeye başladı. Mydestiny hepsini yapabilsek süper olurdu dedi. GD'de ben bir yer biliyorum dedi ve hemen telefonunu çıkardı. Yanımızdan uzaklaştı ve birileriyle konuşmaya başladı. Seungri yerinde duramıyordu kıpır kıpırdı. Daesung ise sevimli sevimli bir şeyler anlatıyordu. Bende bütün gece yaptığım gibi TOP’ı izlemeye devam ediyordum. O sırada GD içeri girdi ve yerimiz hazır birazdan aracımızda gelir hazırlanmaya başlayın dedi:) Kapıya çıktık ortalıkta kimsecikler yoktu. Sonra önümüzde bir limuzin durdu. Biz nasıl yaa diye limuzine bakarken Seungri ve Daesung binmişti bile yanlarına Yuki oturmuştu. GD Seda,Selo ve Mine 3lüsüne hadi binsenize dedi ve bizim kızlar bunun üzerine kendilerinden geçtiler :D Onlardan sonra Mydestiny ve Lee ortalarına Taeyang’ı alarak oturdular. Sona ben ve TOP kalmıştık. Limuzine 12kişi sıkış tepiş binmiş olsak da kimse rahatsız değildi. Big Bang’le birlikte Kore sokaklarında bir limuzindeydik ve birlikte eğlenmeye gidiyorduk. Ortamda hafif bir curcuna vardı herkes deli gibi konuşuyordu. Diğer çingularımı bilemiycem ama sanırım o sırada en mutlu bendim; çünkü TOP’la dip dibeydim. Kalbim duracak gibi olsada dayanmalıydım çünkü gece daha yeni başlıyordu(bu arada içimden de Mine’ye teşekkür edip duruyordum konserde arkamdan dürtüp ‘pastırmadan çok yeme’ demeseydi bu kadar rahat oturamazdım).GD ortada paylaşılmazı oynuyordu. Seda ve Mine arada bir birbirlerine kötü kötü bakıyorlardı. Ortamı Selo yumuşatıyodu :D Lee,Mydestiny ve Taeyang ise sohbeti koyultmuşlardı. Daesung da şebeklik yapıp uç tarafı deli gibi güldürüyordu. Seungri'yle 2si Yuki’ye sarmışlardı :)

Uzun(ama bize kısa gelen)yolculuğumuz bitmişti. Arabadan indiğimizde ise biz ağzımız açık bir şekilde kaldık. Korenin ünlü otellerinden Seul Plaza Hoteldeydik.

Hep dizilerde gördüğümüz o otele gelmiştik. İçeri girdik. 7 şaşkın etrafa baka baka asansörlere doğru yürüyorduk. Durmadan birbirimize bana biri çimdik atsın rüyada mıyım değil miyim bilmek istiyorum diyorduk. Sanırım ben çok fazla söylemiş olmalıyım ki aynı anda 6 kişi beni çimdikledi ve otelin içinde bir ahhh çığlığı koptu :)

Big Bang ve çingularım bana deli gibi gülüyorlardı :D Çimdiklenen yerlerimi ova ova asansöre bindim bende; ama asansörle çık çık bitmiyordu katlar. Habire yukarı çıkıyorduk.En sonunda durduk ve görevli bizi odamıza götürdü. Kapı açıldığında ise gördüğümüz manzara hayret vericiydi. Öyle bir odaydı ki içerisinde her şey vardı. Yemeklerle dolu bir masa(hadi yine iyisin Lee),kocaman bir bar (benim için doldurmuşlar sağ olsunlar),oyunlar, inanılmaz bir Kore manzarası ve hatta karaoke makinesi vardı :) Gözlerimize inanamıyorduk demek ki ünlülerin otel partileri için kullandıkları odalar böyleydi :D

Herkes çil yavrusu gibi bir yana dağılmıştı :) Odanınn içerisinde bakmadığımız yer kalmamıştı :D Daha fazla dayanamayan Lee ben yemek yiyeceğim diyip bizden ayrıldı.Biz kızlar da etrafı biraz daha gezdikten sonra masanın başına geçtik,hep birlikte gülüp,eğlenerek yemeğimizi yedik. Karnımızı doyurduktan sonra biraz dinlenip sonrada karaoke yapmaya karar verdik. Dinlenme faslı bitince mikrofonu Seda kaptı. Daha sonra hepimiz teker teker çıkıp bir şeyler söylemeye başladık. Sololar bitince BB bizim için birlikte Haru Haru,Lies ve My Heaven'ı söyledi. 

video

Bu şarkıyı dinlerken 6 tip el ele tutuşmuş ağzımız açık bir şekilde bu güzel insanları izliyorduk...

Bunun üstüne bizde kalkıp onlar için, havaalanındaki Haru Haru performansımızı yaptık :)

Şarkı söylemekten yorulunca biraz oturup sohbet etmeye karar verdik. Türkiye’de neler yaptığımız,okuyup okumadığımız ve hayatlarımızla ilgili konuştuk. Bir yandan da içiyorduk. Bu gece eğlencenin dibine vuracaktık. Kore’de olan Kore’de kalır dedik ve başladık deli gibi içmeye.

Bu arada Selo-Seda ve Mine çekişmesi devam ediyordu. GD arada kalmış ne yapacağını şaşırmıştı. Lee,Mydestiny ve Taeyang bi köşeye çekilmiş sohbet ediyorlardı.Sonradan öğrendik ki o sırada birbirlerini twitterdan takip etmeye başlamışlar. Ben,TOP,Yuki,Seungri ve Daesung ise deli bir muhabbet içerisindeydik.

Gece uzundu ve de yapacak bir sürü şey vardı.Bi ara Lee bize Hintçe şarkı söyledi ve dans etti :) Çingumuzun bu konuda bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyorduk.Biz yanında ona ayak uydurmaya çalışsak da başarılı olamadık :)

Bi ara DJ GD eşliğinde çalan şarkılarda dans etmeye başladık. Taeyang Mydestiny ile,ben TOP ile,Seungri Seda ile Daesung Mine ile Lee’de Yuki ile dans ediyordu. Durmadan başka bir şey yapıyorduk. Dans etmekten yorulunca gene gidip koltuklara yayıldık. Daha sonra GD ve Seda bilardo oynamaya başladılar. GD’nin ve bizim bilmediğimiz şey ise Seda’nın lise hayatı boyunca bilardo salonlarından çıkmadığı ve bu işte çok iyi olduğuydu. Oyun sonunda GD yenilmişti. GD’nin verdiği heyecanla kimsenin aklına iddiaya girmek gelmemişti. Seda’nın yeneceğini bilseydim ben bir şekilde bir şeyler yapardım ama neyse kısmet :)

Sohbeti koyulaştıran Taeyang,Mydestiny ve Lee 3lüsü Taeyang’dan Wedding Dress’i söylemesini istediğinde Tae onları kırmadı ve Wedding Dress’i söyledi. Ben Tae şarkının ortalarına doğru üstündekileri çıkarır ve dans etmeye başlar diye düşünmüştüm ama soyunmadı :/ Şarkıyı da yarıda kesti zaten :( Ben beklediğim performansı göremesem de çingularım mutluydu.



İşte görmek istediğim performans buydu :P 
ya da bu



Daha sonra ben Daesung’dan bana Kara - MR. dansını öğretmesini istedim. Birkaç pratikten sonra bize GD ve Seungri’de katıldı. Hep onlarla popomu sallaya sallaya Mister’de dans etmek istemiştim. Eğlencemize kayıtsız kalamayan diğerleri de bize katıldı.12 kişi kafası iyi bi şekilde poposunu bi sağa bi sola sallıyodu :D 



Niye kimsenin bizi öyle çekmesi aklına gelmedi ki :/ Neredeyse hiç fotoğraf çekilmemişiz :(

En iyi içiciye yetişicem diye kendimi paralayınca bende filmler bi ara koptu. Tam olarak hatırlamasam da çingularımın bana söylediği kadarıyla bi ara elime mikrofonu alıp herkesi susturup ''bu şarkı senin için TOP'' diyip ''teklif ediyorum benimle evlenir misin'' den başlayıp ''senden çocuğum olsun istiyorum''a geçiş yapmışım :/ TOP ve diğerleri bana şaşkın şaşkın bakarken bizimkiler yarılmış :) En sonunda Mine ve Lee beni oradan alıp bi koltuğa oturtmuşlar. İçimdeki duyguları daha fazla tutamamışım ama napayım ;))

Oynayarak, sohbet ederek, şarkı söyleyerek,arada dans ederek ve çoğunluğunda içerek o güzel geceyi tamamlamıştık. Ama sanırım en güzel şey sabah uyandığımda gördüklerimdi. Gözümü açtığımda kendimi TOP’ın omzunda yatarken buldum. Dizimde Seungri uyuyordu. GD bi köşede sızmış bizim 3lüyse GD’nin dibine girip birbirlerine sarılarak uyumuşlardı. Mydestiny Taeyang’ın kolunda uyurken Lee’nin koltuktan sarkan kolu ve ayağı Taeyang’ın üstündeydi:) Yuki’de uzun koltukta en rahatımızdı :) Daesung ise akıllı davranıp içeri gitmişti :D

Kendimize gelip kahvaltımızı ettikten sonra eşyalarımızı toplamak ve Türkiye’ye geri dönmek için otelimize gidecektik; ama önce yapmamız gereken başka bir şey vardı :) Yanımızdaki bütün BB eşyalarını imzalatmalıydık: D
İmza almalar, birkaç hatıra fotoğrafı (sonunda aklımıza geldi ama fotolar bizde saklı) sonrası sıra gelmişti vedalaşmaya… Bütün elemanlarla teker teker vedalaşmaya başladık. Önce Yuki sırayla hepsiyle vedalaştı. GD aşığı Mine ve Seda gene birbirleri ile didişiyordu bunu fırsat bilen Selo direkt GDnin yanına gitti ve ona sarıldı. Bunu gören 2li ise birbirleriyle didişmekten vazgeçip hemen GDnin yanına koştular :)

Lee ve Taeyang arasında bir gün olur mu diye düşündüğümüz sahne gözlerimiz önünde gerçekleşmekteydi. Taeyang ve Lee birbirlerine broo diyerek sarılmışlardı :) 



Mydestiny Taeyang’la sarıldığında ise bir an bayılacak diye tırstım ben ama neyse ki bir şey olmadı :)

Seungri bana nunaa diye sarılırken(bi 5dk kadar sürdü) millet vedalaşmasını bitirmişti. Seungri ile ayrıldıktan sonra sona tek bir kişi kalmıştı… Biricikim TOP :D TOP'la normal bir şekilde sarılırken ben birden gaza gelip kafamı göğsüne gömmüş olabilirim :) birazcık da sıkmış olabilirim :D Ama bundan hiç şikayetçi değildim :P TOP’da bundan hiç şikayetçi değildi ;))

Gitmeden önce herkes hatıra olarak birbirine bir şeyler vermeye başladı. GD üstündeki takıları teker teker 3lü arasında dağıttı. Taeyang gözlüğünü Lee’ye,montunu ise Mydestiny’e verdi.TOP bilekliğini Yuki’ye, yüzüklerini ve küpelerini bana verdi.Bende kolumdaki bileklilerden birini TOP’a diğerini Seungri’ye verdim :) Seungri ve Daesung üstlerinde fazla bi takı bulundurmadıklarından onlardan bol bol imza aldık :D Tekrardan düşündüm de resmen almışız çocukların eşyalarını ellerinden :D

İşteee Big Bang konserine giden 7linin başından en son bunlar geçti :) Otele dönüp biraz dinlendikten ve toparlandıktan sonra gece uçağıyla Türkiye’ye geri dönmek için yola çıktık. Bu sefer 2 taksiyle gitmek zorunda kaldık çünkü o kadar çok şey almışız ki hepimiz yanımıza +1 bavul daha ekledik :D 

Big Bang ile şu an twitter ve me2dayden görüşmeye devam ediyoruz.YHS amcamızın isteği üzerine (o istemesede yazardım ben) ve BB için bloglarımızda onlarla ilgili şeyler de yazmaya devam ediyoruz. Ayriyeten Türkiye’ye konsere gelmeleri içinde söz aldık :D Ne süper bir haber değil mi :)

image

NOT:Gidersek ne yaparız muhabbetlerimizden çıkmıştır.Kurgusaldır...

14 yorum:

  1. bebik türkiyedeki konsere birlikte gidelim artık:)senlen kesin vipde izleriz:) birdeee koreden ısmarladıklarımı ve bb imzalı posterimi getirdin değil mi:)ellerine sağlık tatlım yazı için:)

    YanıtlaSil
  2. @seidou tabiside bebeğim :)) adamlarla yakınlığı kurdum bu gelişlerinde daha da yakınlaşmayı planlıyorum ;)) bb imzalı posterlerini de getirdim üstünde bol bol seungride var :D

    YanıtlaSil
  3. Süper süper süper... Beklediğimize değdi diyorum ben. Şu parti nasıl olucak diye az çatlamadım yea!

    Aslında o esrar veren ajuşşi geldiğinde boğazına sıkıp o zıkkımı bi taraflarından kendin alsaydında GDmi bu kadar rezilliğe maruz bırakmasaydın diyesim geldi ama Gd çok şaşırmasın, beni bakırköyden kaçmış sanmasın diye yapmadım.

    Toplalanın millet otele gidiyoruz dendiğinde sonunda sonunda emellerim gerçekleşicek partinin dibine vurucaz dedim ve oldu. Limo ne güzel bir ayrıntı olmuş öyle bi an bizi limuzine tepip Topla kendin gidicen sandım ama yapmadın ilginç! içinden geçirdin ama dimi itiraf et! :)))

    Sonunda yaptık şu karaokeyi be ohhh rahatladım valla.Ayrıca hemen atladığımda da işte ben yea dedim hiç utanmam öne atlamakdan rezil olmak olsada acemi cesareti bolcana var. :))

    Ayrıca popo dansı müthiş bi ayrıntı olmuş hala gülüyorum.Ben o programı seyrederken döndüre döndüre izlemiştim.Tabiki GDciğim küçük poposunu izlemekten kendimi alamasamda işi en iyi dae yapıyor hakkını yemiyelim. :D Sonun yaptın ama hatırlamaman kötü oldu :)) T.O.P teklifini kabul etmişti diye hatırlıyorum.YG'den izin çıkarsa hemen evlenelim felan demişti :))

    Bilordo ahh beni bilardo salonlarından çıkmayan serseri kız imajına soksanda aydınlatıyorum sizi yavrular benim her daim gittiğim cafede bilardo ve langırt vardı hiç başından ayrılmazdım.O yüzden de iyi oynarım.Aslında oynamayı bilmiyormuş numarasına yatım GDden öğrenmekte güzel olurdu diye düşündüm şimdi.Ahh gözümde canlandıda ne güzel bi sahne olurdu o öyle :)))

    Gdden aldığım takıları cam kutu içine aldım odamda müze kıvamında tutuyorum.Zire benim için gıymatlı öyle takı kutuma felan koyucağımı düşünmediniz herhalde :))

    Ellerine sağlık süper olmuş, çok sevdim, çok sevdim, çok sevdim.*bilardohayllerikurmayadevam* ^^

    YanıtlaSil
  4. @nomuyeppuda bu şimdi mi söylenir çingu :(( ben hemen koreye uçuyorum yarın aşkitom benimle evlenmeyi kabul etmiş ha :)) demekki me2daydan yolladığı mesajlarda bahsettiği şey buymuş :)) YHS amcamın gidip bi elini öpeyim izin versin 2 aşık birleşsin :D
    sizi birçok kez bırakıp TOPla özel bişiler yapmaya gitmek istedim ama tuttum kendimi :)

    YanıtlaSil
  5. Nihayet final yazımız geldi, ellerine sağlık çingu, nasıl olacak diye çok merak ediyordum. Beklediğimize değmiş! :) Çok güzel bir kapanış yazısı olmuş, okurken çok eğlendim. 2 kez okudum :))

    Parti havasını bozan adamın hemen oradan uzaklaştırılmasına sevindim, parti keyfini kaçırmış olsa bile senin dahiyane fikrinle eğlencenin dibine vurduğumuz bir gece yaşadık:))

    Limuzini görünce ben de hemen dedim yoksa T.O.P ile atlayıp bizi geride mi bıracak bu Özge :D Neyseki vefalı çingumuz yapmadı öyle bir şey :P Bigbang, parti, limuzin.. Bu kadar lüks bir geziden sonra ben hala normal günlük yaşantıma konsantre olamadım ya :D :P Ne olacak halim bilmiyorum :P

    Karaoke hayalimizin gerçek olması hele de Bigbang üyeleriyle birlikte olması anlatılamacayak güzellikteydi:) Tae’nin görsel şovu beklediğin gibi olmaz tabi :D Utandı zaar çocuk bilemiyorum şimdi:)) Elinden gelse tüm üyelere özel ilgi göstereceksin. T.O.P, Seungri yetmedi sıra Tae’de mi çinguuuu :D Cık cık cık :P

    Bu arada popo dansına bayıldım! :D haha gözümde canladırıyorum da bu sahneyi, çok eğlenceli:)) Daesung iyi salladı :D T.O.P’ye yaptığın “Senden çocuğum olsun” serenadına koptum. Nihayet huzura erdin :D

    Taeyang’ın montunu itinayla saklıyorum, üşüdüğümde kıyabilirsem giyerim belki ama sanmıyorum ya kıyamam :D Ayrıca her birinden aldığımız 456157 tane imzalı fotoğraf ve bilimum eşyayı da aynı özenle saklıyorum, kıymetlilierim onlar benim:))

    Şimdilerde Taeyang’la twitter üzerinden muhabbet ediyor ve Kore’deki günlerimizi yad ediyoruz Lee ile birlikte. Ne güzel günlerdi ah ahhh misali :))

    Başlangıcı yapan Lee ve gezimizi keyifle devam ettiren hepimizin ellerine kollarına sağlık. Çok eğlenceli, bol kahkahalı harika bir yazı dizisi oldu. Başka maceralarda görüşmek dileğiyle:))

    YanıtlaSil
  6. @mydestiny beğenmene sevindim çingum :)) umarım bu yazılarımız gene devam eder :) aa sizleri hiç bırakır gider miyim ben ama arada düşünmedimde değil hatta bi ara otelde başka odaya geçsek mi diye de düşündüm :D ama toplu halde eğlenmek daha iyi oldu :) zaten adam evlenme teklifimi kabul etmiş bütün günler bizim bundan sonra bol bol limuzin kiralarız ahah :D
    bende kendime BB köşesi yaptım özel,kırılmayan camlar içerisinde onlardan aldığımız her şey saklı duruyo :)
    TAEciğimi çok severim ona kötü gözle bakmam ama o tarz şovlar yapsa olurdu belki TOP gaza gelip azıcık kas yapardı :D

    YanıtlaSil
  7. yorumları okuyayım dedim ama maşallah yazıdan uzun yorum var haa :D:D gücüm yetmez o kadarını okumaya..
    neyse yazı çok güzel olmuş.. nihayet hayal olayında baya bi geliştin önceden sadece uzuuun uzuunn sonuç bölümünden oluşurdu :D şimdi giriş gelişme ve sonuç aşamasına varmışsın aferim :D
    yazıya gelince tek bişiy söyleyecem "umut-fukara-ekmek" üçlüsünün yazıya dökülmüş halidir :D:D

    YanıtlaSil
  8. @delikız burayada uzunn uzunn sonuç bölümü yazardım ama insanları sıkmayalım dedim :P ama biz baştan uyardık bebem kurgusaldır bu ona göre okuyun diye :) ama orası da öyle umut fakirin ekmeğidir,can malın yongasıdır,TOP Cinnetin aşkısıdır :D

    YanıtlaSil
  9. Bayıldımmm :D Yaptığım sonla sana biraz eziyet ettiğimin farkındayım ^^ O sondan yine böyle mantıklı birşey çıkarabildiğin için tebrik ederim :))
    Aslında esrar veren adamın peşinden gidip ona haddini bildirmek vardı ama geceyi mahvetmeye değmezdi doğrusu ^^

    Bahsettiğin parti bu muydu? Eğer öyleyse iyi ki parti kısmını sana bırakmışım, çok beğendim, BB ile samimi bir ortam wuuuhuuuuu ^^

    GD ve Seda'nın bilardo sahnesi gözümde canlandı, ahhh kopuyorum şu an. Nasıl oldu da GD karşısındayken dikkatini bilardoya verip onu yendi aklım almıyor :))
    MR performansı!!! Allah'ımmm 5 erkek performanslarını sergilerken bu kadar mı ttlı görünebilir yahuu, hele o mimiklerine bitiyorum:D

    TOP'ı hep kendine saklamışsın canım, biraz Yuki'ye de fırsat verseydin yaaa bütün gece sakin kalmasına şaşırdım hahahaha

    Ayyy en sonunda mydestiny ve Lee twitterda arkadaş da oldular, gecenin en mutlusu eminim Mydestiny^dir :D

    Sonunda GD ile sn'lik de olsa sarılabilmişim, ahh o sahne için neleri vermezdim :))

    Çok çok keyifli bir yazı okudum. Bir başka gezide görüşmek üzere ...

    YanıtlaSil
  10. @selocann sağol selocanım beğenmene sevindim :)) bende nasıl GD karşısında böyle oynayabildi bilemedim ama kazanma hırsı galip geldi sanırım :)) Yukicanda benim deli aşkımı anladı sanırım ondan ötürü sakin kalmıştır ama bileklik ve sarılmayı da kaptı arada :) TOPı kendime almış olabilirim ama o kadar hainlik de yapmadım :)) umarım yani gezilerimiz olur bende sevdim bu yazma işini :))

    YanıtlaSil
  11. @cinnet kızımm çok heyecanlı ve mutlu sooon.yazan herkesin eline ve hayallerine sağlık.keyifle bekledim ve okudum.her sahne tek tek gözümde canlandı.her şey hayalle başlar,gerçek olarak devam etmesini diliyorm hepiniz için.çok beğendim hepsini.finalse müthiş bi nokta olmuş:))tebrik ederm bebek çok beğendim:)) selma

    YanıtlaSil
  12. @selma bebikimmmm :))) beğenmene çok sevindim :)) umarım bir gün bu yazdıklarımız gerçek olur o zaman geldiğinde seni de götürcem yanımda ;)

    YanıtlaSil
  13. :D süper eğlenceliydi :)ben o kötü adamın üstüne atılıp hep beraber parçalamanızı bekledim bi an için :))cümlelerin hepsinde ayrı bi espri, çok iyi (: hikayenin sonundaki haber kısmı da gerçekmiş hissi uyandırıyor ^_^

    YanıtlaSil
  14. @sessizgemi eğlenmene sevindim :) o kötü adam içinde arada YHS amcam olmasaydı hepimiz girişecektik ona ama ayıp olmasın diye tuttuk kendimizi :)) yoksa tek başıma bile döverdim o adamı :D

    YanıtlaSil

GÜNLÜĞÜ KARIŞTIRAN DEMİŞ Kİ

Blogger Eklentileri